RSS Коментарі

Нетрадиційна реклама фондів бібліотеки

21.10.2016 Заходи Оксана Володимирівна

P1120856.JPG

Буктрейлер, бібліотечний журфікс, книжкові піжмурки, бурккросинг, лонгрід та інші поняття не так давно стали вживаними серед бібліотечної спільноти, проте міцно закріпилися в середовищі інноваційних форм популяризації бібліотечних фондів. Що означає кожне з цих понять і як його використовувати у здавалося б повсякденній бібліотечній роботі презентувала студентам гуманітарно-педагогічного коледжу, які паралельно з основною спеціальністю освоюють професію бібліотекаря, молодий спеціаліст Вікторія Кравчина. Це настільки захопило слухачів, що вони виявили бажання самим спробувати підготувати на вибір щось із нетрадиційної реклами бібліотечних фондів та книгозбірні в цілому.

Коментарів поки немає. Будь першим!

Залишити коментар