Нетрадиційна реклама фондів бібліотеки
Буктрейлер, бібліотечний журфікс, книжкові піжмурки, бурккросинг, лонгрід та інші поняття не так давно стали вживаними серед бібліотечної спільноти, проте міцно закріпилися в середовищі інноваційних форм популяризації бібліотечних фондів. Що означає кожне з цих понять і як його використовувати у здавалося б повсякденній бібліотечній роботі презентувала студентам гуманітарно-педагогічного коледжу, які паралельно з основною спеціальністю освоюють професію бібліотекаря, молодий спеціаліст Вікторія Кравчина. Це настільки захопило слухачів, що вони виявили бажання самим спробувати підготувати на вибір щось із нетрадиційної реклами бібліотечних фондів та книгозбірні в цілому.