RSS Коментарі

Бібліотека і читач у віртуальному просторі. Місце зустрічі

04.02.2014 В'ячеслав

Протягом квітня – травня працівники закладу та юнацьких структурних підрозділів районних бібліотек долучилися до всеукраїнського соціологічного дослідження  «Бібліотека і читач у віртуальному просторі. Місце зустрічі», метою якого було визначення активності молодих людей в Інтернеті, їхня готовність отримувати бібліотечні сервіси через Інтернет та очікування щодо їх змісту, а також виявлення загального рівня обізнаності спеціалістів бібліотек щодо існуючої інформаційної кампанії бібліотек у мережі Інтернет. Предметом дослідження були потреби та вподобання української молоді в Інтернеті, проблеми, що виникають у процесі мережевих комунікацій. Дослідження відбувалося шляхом анкетного опитування і аналізу отриманих даних. У ньому взяли участь користувачі бібліотек Могилів-Подільського, Калинівського, Томашпільського, Крижопільського, Барського, Немирівського, Жмеринського, Тростянецького районів, міста Ладижина та обласної бібліотеки для юнацтва. В процесі цього дослідження всього було опитано 680 респондентів.

Отже, як показали результати дослідження, на сьогоднішній день всесвітня павутина Інтернет дісталася міст і сіл України, залишаючи за собою шлейф із сотень і тисяч людей, що знайшли один одного саме там. «ВКонтакте», «Одноклассники», «Facebook» і ще десятки соціальних мереж покликані зробити людей доступнішими для знайомства, дружби, допомогти налагодити контакт із тими, хто знаходиться за сотні тисяч кілометрів від тебе. Молодь любить спілкуватися через Інтернет, розважатися за його допомогою, знайомитися з он-лайн-сервісами бібліотек, знаходити там наукову та художню літературу. Для цього молоді люди використовують в громадських місцях, публічних бібліотеках, навчальних закладах різні пристрої – мобільні телефони, планшети, ноутбуки, ПК. Користувачі не тільки споживають інформацію з Інтернету, але і постійно наповнюють її різними інформаційними ресурсами. Разом з тим бібліотекам варто розширювати можливості зі створення власних електронних продуктів, активніше популяризувати їх серед молоді.

По наслідках проведенного дослідження підготовлено та видано матеріали соціологічного дослідження з аналогічною назвою. Переглянути можна тут

Коментарів поки немає. Будь першим!

Залишити коментар